Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων

Τίτλος :  Επικοινωνιακή Διαχείριση Κρίσεων

Τύπος:  Υποχρεωτικό

Εξάμηνο: Εαρινό

ECTS: 7,5

Περίληψη Μαθήματος

Το μάθημα εστιάζει στις τεχνολογίες της επικοινωνίας και της διαχείρισης πληροφοριακών ροών δεδομένων, ένα σύγχρονο πεδίο με έντονο διεπιστημονικό χαρακτήρα.
Σκοπός είναι να παρουσιαστούν οι τεχνολογίες αυτές μαζί με σύγχρονα εργαλεία και πρακτικές που θα μπορούν να αφομοιωθούν τόσο από τεχνολόγους όσο και από ειδικούς των μέσων και της επικοινωνίας. Ανάμεσα στα επιμέρους αντικείμενα περιλαμβάνονται η παραγωγή, επεξεργασία, δημοσίευση και διαχείριση περιεχομένου, αξιοποιώντας πολυμεσικά εργαλεία και αλγορίθμους/υπηρεσίες της Ψηφιακής Δημοσιογραφίας.

Μαθησιακοί Στόχοι και Αποτελέσματα

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα έχουν:
1. κατανοήσει τις βασικές έννοιες των τεχνολογιών επικοινωνίας και διαχείρισης πληροφορικών ροών,
2. κατανοήσει τις βασικές αρχές παραγωγής, δημοσίευσης και διαχείρισης ψηφιακού περιεχομένου,
3. κατανοήσει τις βασικές αρχές (σημασιολογικής) επεξεργασίας και διαχείρισης δεδομένων,
4. αποκτήσει βασικές γνώσεις και εμπειρία σε θέματα εφαρμοσμένων τεχνικών/πρακτικών ως προς τα παραπάνω αντικείμενα
5. αποκτήσει εμπειρία και τεχνογνωσία στη σχεδίαση συστημάτων επικοινωνίας – διαχείρισης δεδομένων, ώστε να μπορούν να μετέχουν σε αντίστοιχες ομάδες εργασίας.

Περιεχόμενο και Δομή

Διαχείριση Κρίσεων: Θεωρητικό Πλαίσιο
Ο Ρόλος των ΜΜΕ σε περιόδους κρίσεων
Μέθοδοι διαχείρισης επικοινωνιακών κρίσεων
Σχέδιο Επικοινωνίας Κρίσεων
Κρίση, Κοινή Γνώμη και Διαχείριση Επικοινωνίας
Η Σύγχρονη Επικοινωνιακή πραγματικότητα και τα Νέα Μεσα
Διαχείριση κρίσεων και Δημοσια Διπλωματια
Επικοινωνιακή διαχείριση και Επίλυση Κρίσεων
Επίκαιρα Θέματα & Μελέτες Περιπτώσεων
Υβριδικοι πολεμοι και διαχειριση κρισεων
Αντίληψη ρίσκου και συμπεριφορά
Μέσα επικοινωνίας και κινητοποίηση του κοινού

Τύποι Εκπαιδευτικού Υλικού

Σημειώσεις
Διαφάνειες
Πολυμεσικό υλικό
Βιβλίο

Μέθοδος Αξιολόγησης

Εργασίες