I. Εισαγωγή: τεχνική περιγραφή, βασικές έννοιες και νομική θεμελίωση. Το Διαδίκτυο ως ΜΜΕ
II. Ελευθερία της επικοινωνίας και της έκφρασης στο Ελληνικό Σύνταγμα και την ΕΣΔΑ και τη νομολογία των δικαστηρίων.
III. Παραβιάσεις της ιδιωτικότητας, δικαίωμα στην εικόνα και προστασία προσωπικών δεδομένων στο διαδίκτυο.
IV. Ονόματα χώρου.
V. Προστασία ιστοσελίδων με το δίκαιο της πνευματικής ιδιοκτησίας, σημάτων, αθέμιτου ανταγωνισμού κλπ.
VI. Παράνομο περιεχόμενο, χρήση σημάτων, AdWords, metatags κλπ. Περιεχόμενο προστατευόμενο με δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, ιδίως Hyperlinks, thumbnails, Google Book Search
VII. Αθέμιτος ανταγωνισμός. Συμβάσεις από απόσταση. Ζητήματα προστασίας του καταναλωτή.
VIII. Ευθύνη διαμεσολαβητών παροχής υπηρεσιών
IX. Αστικό δίκαιο: Ηλεκτρονική δήλωση βουλήσεως, κατάρτιση συμβάσεων στο Διαδίκτυο, Έξυπνα συμβόλαια, τεχνητή νοημοσύνη.
X. Εφαρμοστέο δίκαιο και διεθνής δικαιοδοσία.
XI. Διαδικτυακό Έγκλημα. Η Σύμβαση της Βουδαπέστης και η κύρωσή της με το ν. 4416/16.
XIΙ. Διαδικτυακό Έγκλημα. Πορνογραφία ανηλίκων και αδικήματα που αφορούν τη γενετήσια ελευθερία.